웃~~✿ miss mohi ✿~~유

آره...................سیگار میکشم ک منت نامرد نکشم! سیگار میکشم که از نارفیق نکشم! سیگار میکشم که بتونم غم و غصه هامو تنها رو دوشم بکشم! تو از پشت خنجر بزن! نمیخواد به فکر سلامتیه ما باشی...

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت19:52---20 دی 1391

چه خبر اجی؟؟؟راستی فک کنم آدرس وبلاگمو اشتب زدی.چون هرچی میزنم نمیاره


sevda
ساعت15:47---19 دی 1391
abji jonam akhe weamo pak kadam dobare sakhtam vase hamin hichi nadaaram az roze ayande matalebe khobi mizaram
biya khoshal misham bye oss sevda


مه غم
ساعت19:02---12 دی 1391
ممنونم مال توام خیلی قشنگه راستی می دونستی دانشمندا کشف کردن سیگار پدرِسلامتیه؟
آخه میزنه مادرسلامتی رو سرویس می کنه
لینک شدی لطف کن پست اولمو بخون


mehran
ساعت23:46---8 دی 1391
سلام
گفتم آپ کردم خبر میدم و الن اومدم خبر بدم
منتظرت هستم آبجی محدثه
بدو بیااااااااااا


sahar
ساعت11:12---6 دی 1391
سلام محدثه جون نوشته هات خیلی قشنگن من لینکت کردم گلم

fanoos
ساعت21:25---4 دی 1391
خسته نباشی...وبت خیلی قشنگه

sogol
ساعت16:45---4 دی 1391
سلام دوست عزیز ممنون که بهم سرزدی کم پیش میاد از ویلاگی خوشم بیاد وخودم لینکش کنم ولی بدون وبت فوق العاده است و من لینکش کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,سـاعتـــ 13:50 نويسنـده mohadese| |