웃~~✿ miss mohi ✿~~유

مے گویند پرخاشگر شده ام!

نه ،

فقط هرڪس ڪ ِ لحظه اے یاد تـُ را از ذهنم بگیرد

گیرم با یڪ عطسه ے معمولے

نمے توانم سر بـ ِ تنش بگذارم!

می گویند خواب ندارم

نه!فقط منتظر تـُ ام

می ترسم چشم روے هم بگذارم و بیایے!

چیزیم نیست ... !

در عوض ،

موسیقے آرام گوش مے دهم!

قرص هایم را دوبرابر مے خورم!

و رگ خوابت را نوازش مے کنم!

اصلا ً اتفاق عجیبے نیفتاده!

فقط انگار سرم بلایے

دارد مے آید ... !

تـ ُ رفتے درستـ



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت13:57---19 دی 1391
سلام
وب جالبی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی بخصوص الان که آپم
منتظرت هستم...


تبسم مهتاب
ساعت20:20---8 دی 1391
سلام ازاینکه به وب من سرزدی ممنونم باز هم به من سربزن خوشحال میشم وب خوبی داری موفق باشی

wolf .cry
ساعت15:23---4 دی 1391
سلام وب خوبی داری .ممنون که به وبم سر زدی .راستی اگه تبادل لینک کنی منو به نام وبم بلینک بعد بگو با چه نامی لینکت کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
تاريخ جمعه 24 آذر 1391برچسب:,سـاعتـــ 12:34 نويسنـده mohadese| |